Ájurvéda és pilates

Ájurvéda és pilates

Babfasírt sült répával és káposztával

2022. november 13. - catmezei

Háromnapos bableves ihlette.

babfasirt_sult_repa_kaposzta.jpg

Babfasírt: maradék bablevest botmixerrel nyunyákosítottam, ment bele még egy kis fűszer, majd zabpehely és zsemlemorzsa. Utóbbi kettőt túl is toltam valamennyire, így kicsit száraz lett a végeredmény, a dekorációként is szolgáló növényi tejföllel tettem élvezhetőbbé.

Sült répa: egy tepsibe sütőpapírt tettem, erre mentek a megpucolt-félbevágott répák, aztán só, bors, bazsalikom, meg olívaolajban megpárolt fokhagyma, olajjal együtt.

Káposzta: lucskos káposzta lett volna, de sajnos megint rájártam, így csak egy salátaszerűségre való maradt. Olívaolaj, frissen facsart citromlé, só, bors, ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://ajurvedaespilates.blog.hu/api/trackback/id/tr9117977868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása