Ájurvéda és pilates

Ájurvéda és pilates

Zöldséges lencsefasírt citromos rizzsel

2022. október 31. - catmezei
Egy némiképp elrontott lencsesaláta új élete. Másra lett jó, na.
lencsefasirt_citromos_rizs.jpg
Eredetileg egy salátaszerűséget csináltam, főtt lencséből és sült édesburgonya-sárgarépa-lila hagyma-fokhagyma kombóból. Nem lett rossz, csak menet közben valahogy elbambultam, a lencse kicsit túlfőtt, a zöldség kicsit túlsült, nem is fotóztam, jobb a békesség. Majd jött a hirtelen megvilágosodás, miszerint ez a cucc akár fasírtalapanyag is lehet.
Így a maradék salátát botmixer közreműködésével összenyunyákosítottam kevés zabpehellyel és prézlivel, korongszerűségeket szobráltam belőle, és ment a sütőbe. Fűszerként a következőket használtam: bors, tárkony, borsikafű, kakukkfű, zsálya, rozmaring. Meg persze meg is sóztam.
Mivel a fasírt az édesburesz miatt (nem túl meglepő módon) enyhén édeskés, citromos rizst készítettem hozzá, hogy legyen valami savanyúbb is. A citromos rizs ugyanúgy készül, mint bármilyen más rizs, kis só, és a fűszerek: koriander, garam masala (indiai fűszerkeverék), kurkuma (ezt kicsit túl is toltam, de annyi baj legyen). Amikor megfőtt, hagytam valamennyit hűlni, majd egy fél citrongy levél belefacsartam, és kész.

A bejegyzés trackback címe:

https://ajurvedaespilates.blog.hu/api/trackback/id/tr6817967394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása