Ájurvéda és pilates

Ájurvéda és pilates

Savanyú káposztás-krumplis-szójatofus rakottas

2022. november 08. - catmezei
Ilyen kaja nem tudom, létezik-e hivatalosan, de szerintem egész jó lett ettől függetlenül.
kaposzta_krumpli_tofu.jpg
Volt itthon savanyú káposzta, krumpli, tofu, hagymák, fűszerek, olívaolaj. Egy tepsit kibéleltem sütőpapírral, ment rá megtisztított, felkarikázott krumpli, arra kicsit összevágott savanyú káposzta, arra hagyma, fokhagyma, majd bors és zöldfűszerek. Még egy ilyen réteg kijött az alapanyagokból. A tetejét meglocsoltam kevés olívaolajjal, ment a sütőbe, egy jó darabig fedővel sült, majd levettem a fedőt, és rászórtam a cuccra az összevágott tofut, még valamennyit héderelt így a sütőben, és kész. Dekoráció: növényi tejföl és pirospaprika.

A bejegyzés trackback címe:

https://ajurvedaespilates.blog.hu/api/trackback/id/tr8117973720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása