Ájurvéda és pilates

Ájurvéda és pilates

Sárgaborsó-főzelék bazsalikomos tofuval és kendermaggal

2022. november 25. - catmezei

A lényeg a kendermag, nagyon jó cucc. Azért a többi se kutya, mind a sárgaborsó, mind a tofu kiváló fehérjeforrás, meg lehet fizetni, és szerintem finom is.

sargaborso_bazsalikom_kendermag.jpg

Sárgaborsó-főzelék: olaj, apróra vágott hagyma, majd fokhagyma, éjszakára beáztatott sárgaborsó, víz, forrás után só, bors, pirospaprika, babérlevél. Mikor kész volt, egy kis részét nyunyákosítottam, ez lett a rántása neki.

Bazsalikomos tofu: leszázalékolt lidlis tofu kevés olajon kisütve, ennyi.

És a lényeg: a kendermag. Ajándékba kaptam, eddig nem ismertem, pedig jó lett volna, mert egy sor áldásos hatása van: például segít az izomépítésben, védi a szívet, van benne elég sok fehérje, és az omega-3 és az omega-6 zsírsavak aránya is optimális benne. Ráadásul tök jól feldobja a kaját. Egy kicsit megpirítottam serpenyőben, ezután ment a főzire meg a tofura.

A bejegyzés trackback címe:

https://ajurvedaespilates.blog.hu/api/trackback/id/tr3517987686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása